Lehetőséged van a partnereidet és termékeidet, vagy szolgáltatásaidat különböző csoportosításokba rakni. Csoportokra szűkíteni, keresni is tudsz, így kimutatásokat készíthetsz egy-egy csoportról. A csoportokat számtalan módon használhatod, például létrehozhatsz olyan partnercsoportokat, mint kiemelt ügyfél, vagy kisker, nagyker, budapesti, vidéki stb. Termékek esetén például létrehozhatsz olyan termékcsoportokat, mint saját termék, továbbadott termék, késztermék, félkész termék, vagy bármi más, ami szerint csoportosítani szeretnéd a termékeidet. Szolgáltatásoknál ugyanez a helyzet, ha pedig termékeket és szolgáltatásokat is számlázol, akkor akár azt is felveheted, hogy termék vagy szolgáltatás, így egy lekérdezésnél ezeket meg tudod különböztetni.

Egy partner vagy egy termék több csoportba is tartozhat (pl.: nagyker és kiemelt ügyfél és budapesti csoportba is tartozhat egy partner), így még pontosabb kimutatásokat tudsz készíteni. A csoportokra a bizonylatok szűkítésénél is lehet keresni a számlázó programban, azaz megnézheted, hogy például az elmúlt három hónapban mennyi számlát állítottál ki kiemelt ügyfeleidnek, illetve kiemelt ügyfeleidnek egy adott termékcsoportból vagy szolgáltatáscsoportból mennyit értékesítettél.