Gyakori Kérdések

Gyakran feltett, kérdések és a hozzájuk tartozó válaszok Online Szálázó szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

Általános kérdések


Megfelelnek-e a NAV-nak a kiállított számlák?
Igen. A számlák minden Magyar törvényi előírásnak megfelelnek. Rendszerünk természetesen az előírásoknak megfelelően a kötelező adatszolgáltatást is képes automatikusan elvégezni a 100 ezer Ft feletti ÁFA tartalmú számlákkal kapcsolatban.
Lehet módosítani az adataimat később?
A legtöbb adatodat bármikor módosíthatod (például: székhely, kapcsolati adatok, stb.), viszont a cég nevét és adószámát csak mi tudjuk módosítani. Írj nekünk egy levelet az új adatokkal és pár percen belül korrigáljuk az érintett adatokat.
Hol tárolják a kiállított számláimat, ki fér hozzá rajtam kívül? Biztonságban vannak az adataim?
Az adatokat jól őrzött és felügyelt szerverteremben elhelyezett szervereken tároljuk. Az adatokról rendszeres biztonsági mentés is készül több másik hasonló, de távolabbi szerverteremben elhelyezett gépekre, melyek ugyancsak hasonló felügyelettel vannak ellátva. További részletekért olvasd el az Adatvédelmi tájékoztató-t.
Meddig archiválja az Online Managment a számláimat?
Korlátlan ideig, de legalább az esetleges szerződés megszűnésétől számított 5 évig.
KATA-s vállalkozó használhatja az Online Management számlázóját?
Online Számlázó rendszerünk teljes mértékben megfelel KATA-s vállalkozók számára is.
Minden böngészőn használható a számlázó?
Bármely korszerű böngésző alól használható Online Számlázó szoftverünk (Google Chrome, Firefox, Safari, Opera, Internet Explorer 8 (vagy magasabb verzió), Edge. Ez által az operációs rendszertől is független a rendszerünk, tehát nyugodtan dolgozhatsz nem csak Windows, hanem Linux, iOS, Android, stb... alól is!
Magánszemélyként lehet használni a rendszert?
Igen, ha adószámmal rendelkező magánszemély vagy. Ebben az esetben regisztrációkor a cégnév mezőbe a saját neved írd be.
Ha adószámmal NEM rendelkező magánszemély vagy, akkor semmilyen eszközzel nem bocsáthatsz ki számlát! Az oka pedig az, hogy a számla kötelező tartalmi eleme a számlakibocsátó adószáma. Adószám nélkül számla nem bocsátható ki.
Mobiltelefonon vagy tableten is használható a rendszer?
Igen. Online számlázó rendszerünk tökéletesen használható mobiltelefon és tablet böngészőjéből is. Ugyanúgy tudsz számlákat lekérdezni, illetve kiállítani. Csupán a honlap elrendezése/felülete más egy kicsit az asztali böngészőkre optimalizált változattól.

Regisztráció


Hogyan tudok regisztrálni? Mi kell a regisztrációhoz?
Csupán kattints a "Megrendelem" gombra honlapunk bármely részén és töltsd ki a megjelenő űrlapot. Mely elküldése után pár perccel megkapod a bejelentkezéshez szükséges jelszót (melyet később megváltoztathatsz természetesen) és már használhatod is a számlázót.

Regisztrációhoz/megrendeléshez nem szükséges semmi, csak céged/vállalkozásod adatai, többek közt: név, székhely, adószám.
Mikor kezdhetek számlázni regisztráció után?
Regisztrációt, megrendelést követően pár perccel kapsz egy eMail-t a bejelentkezéshez szükséges adatokkal. És már el is kezdheted használni a rendszert! Még szolgáltatás adott időszakra számlázott ellenértékének sem szükséges átérnie hozzánk! Regisztrációt követően pár perccel már kezdheted is a számlázást!
Van további teendőm a regisztráció után a NAV felé?
Igen, az adóhivatal felé le kell jelentened, hogy ezzel az online számlázó programmal számlázol. Viszont ehhez kapsz segítséget tőlünk!
Regisztrációt követően eMailben elküldjük az ehhez szükséges adatokat, de a számlázóba bejelentkezve a kezdőoldal alján is bármikor megtalálod az ehhez szükséges információkat.
Magánszemélyként regisztrálhatok?
Igen, ha adószámmal rendelkező magánszemély vagy. Ebben az esetben regisztrációkor a cégnév mezőbe a saját neved írd be.
Ha adószámmal NEM rendelkező magánszemély vagy, akkor semmilyen eszközzel nem bocsáthatsz ki számlát! Az oka pedig az, hogy a számla kötelező tartalmi eleme a számlakibocsátó adószáma. Adószám nélkül számla nem bocsátható ki.

Bejelentkezés


Hogyan lehet bejelentkezni?
Honlapunk kezdőoldalának elején találsz egy nagy kék "Bejelentkezés a számlázóba" gombot. Ez irányít át téged a bejelentkező felületünkre (https://omnt-program.hu), amit meg is jegyeztethetsz, a böngésződ könyvjelzői közé helyezhetsz, hogy később már közvetlenül ide tudj navigálni.
Elfelejtettem a jelszavam. Mit csináljak?
A bejelentkező oldalunkon ha rosszul adtad meg az eMail címed vagy jelszavad, akkor a beviteli mezők alatt megjelenik egy "elfelejtett jelszó" link. Itt tudsz új jelszót beállítani magadnak (a régit még mi sem tudjuk megmondani neked, mert biztonsági okokból számunkra is visszafejthetetlen módon, kódolva tároljuk).

Árak és csomagok


Hogyan kapom meg a számlát a szolgáltatásról?
Az adott számlázási ciklus elején eMail-ben küldünk egy díjbekérőt. Amint kiegyenlíted a díjbekérőt, ugyancsak eMail-ben küldjük a számlát a szolgáltatásról.
Van-e ingyenes használatra lehetőség?
Jelenleg (éles környezetben) tesztelés alatt áll, de van rá lehetőség. Részletekért olvasd el az Általános Szerződési Feltételek-et.
Hogyan tudok váltani a csomagok között? Mennyi ideig tart?
Bejelentkezés után a Beállítások->Cégadatok oldalrészen az Előfizetés mező mellett található "csomagváltás" linkre kattintva azonnal elvégezheted a csomagváltást. A csomagváltás automatikusan, azonnal megtörténik!
Mi történik, ha nem fizetem az előfizetési díjat?
Rendszerünk változó időközönként fizetési emlékeztetőt küld számodra. Ha esetleg előre látod, hogy hosszabb ideig valamilyen okból nem fogod tudni elutalni az ellenértéket, akkor érdemes jelezni felénk eMailben a csúszást. Bár egy kis elmaradás miatt nem szoktuk inaktiválni a hozzáférést, de azért jó, ha külön jelzed, hogy nem feledkeztél meg a dologról.
Tudom szüneteltetni az előfizetést?
Csupán jelezned kell felénk a szándékodat eMailben.

Használat


Meddig őrzi meg az Online Management a számláimat?
Korlátlan ideig, de legalább az esetleges szerződés megszűnésétől számított 5 évig.
Kötelező megadni a vevő adószámát a számlán?
Jogszabály rendelkezik arról, hogy a számlán mely esetekben kötelező megadni a vevő adószámát. Ezen kérdésben mindenképpen egyeztess könyvelőddel!
De általánosan:
  • Ha a kiállított számla áfatartalma meghaladja az egymillió forintot: szükséges
  • Fordított áfafizetés esetén: szükséges
  • Ha a vevő magánszemély (vagy egyéb okokból nincs adószáma), akkor a vevő adószáma maradhat üresen
  • FONTOS! 2017. július 1-jétől a Magyar adószámmal rendelkező (nem magánszemély)vevő adószámát már 100 000 Ft (vagy nagyobb) áfatartalom esetén is fel kell tüntetni a számlán!
Lehet több felhasználót hozzárendelni egy számlázó fiókhoz?
Igen, lehet: korlátlan számban, szükség esetén eltérő jogosultsági szintekkel.

Kérdezz minket!

Ha nem találtál választ a kérdésedre ezen oldalrészen, akkor kérdezz közvetlenül tőlünk!

Kapcsolat

Gyors kapcsolat


  • 70/770-7540